poniedziałek, 23 lipca 2012

Nicholas Sparks - Ostatnia piosenka

FABUŁA: Ronnie to zbuntowana, prawie 18-letnia dziewczyna. Jej rodzice są po rozwodzie, a z ojcem nie utrzymuje żadnego kontaktu od trzech lat. Teraz ojciec poprosił, aby dzieci spędziły u niego całe wakacje. Ronnie, która mieszka wraz z bratem i matką w Nowym Jorku jest przyzwyczajona do imprez i późnego wracanie do domu.
Pierwszy dzień w Wilmington jest okropny. Pomimo, że spotkała Blaze, kogoś podobnego do siebie, to oberwała piłką siatkową i wylała na siebie lemoniadę. Co gorsze wieczorem ojciec wysłał po nią policjanta, aby sprowadził ją do domu. Nastolatka kłóci się z ojcem i znika na całe dnie.
Do jej życia powoli wkraczają zmiany. Poznaje Willa, który to był powodem rozlania lemoniady na koszulkę. Ronnie odkrywa swoją drugą, lepszą stronę. Opiekuje się jajami żółwi, które są zagrożone wyginięciem, śpi przy nich, aby nie zjadł ich szop. Tą drugą stronę dziewczyny odkrywa też Will, który jest nią zafascynowany i oboje powoli się w sobie zakochują. Jednak czy wszystko będzie miało szczęśliwe zakończenie ?
MOJE BLABLANIE: Jedna z moich ulubionych. Czytałam i czytałam. Byłam ciekawa co będzie dalej. Książka mnie zaskoczyła, bo myślałam, że to będzie kolejna historia jakiejś miłości między dwojgiem nastolatków, ale tak nie było, bo pojawił się wątek o którym mowa w tytule.
OCENA: 6/6

5 komentarzy:

  1. Muszę poszukać w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie chciałabym przeczytać!
    Po przeczytaniu "Pamiętnika" mam ogromną chęć na wszystkie książki tego autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps.: Zapraszam na konkurs :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna z moich ulubionych książek.
    Świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie książki N.Sparksa są piękne. Polecam też książki Santa Monefiore np Francuski ogrodnik - nie można się oderwać.

    OdpowiedzUsuń